/Files/images/Вчителя/IMG_0605(1) copy.jpg

Осадчук Оксана Вікторівна - учитель російської мови, етики.

Кваліфікаційна категорія - вища, педагогічне звання - старший учитель.

Осадчук Оксана Вікторівна працює над темою узагальнення досвіду «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках російської мови з метою активізації навчальної діяльності учнів як засіб підвищення якості уроку». Провідна ідея досвіду педагога – використання технічних засобів як інструменту розвитку пізнавальних, творчих, дослідницьких здібностей учнів. Результатом є набуття ліцеїстами досвіду пошукової роботи в пізнавальній діяльності, розвиток інтелектуальних здібностей, дослідницьких умінь та творчого потенціалу учнів. Пріоритетними напрямками роботи учителя є виявлення особистісних рис дитини та реалізації їх шляхом самостійної пошукової діяльності, що знаходить відображення у створенні власних проектів.

Досвід роботи Осадчук О.В. з використанням інформаційно-комунікаційних технологій знайшов підтримку серед учнів та їх батьків, адже система роботи учителя на уроках російської мови та літератури активізує пізнавальну діяльність, розкриває їх творчий потенціал, стимулює до самостійної та пошукової роботи.

Підсумки останньої атестації Підтвердити кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» та присвоїти педагогічне звання «старший учитель».


Тема (проблема) досвіду:
«Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках російської мови з метою активізації навчальної діяльності учнів як засіб підвищення якості уроку»

Вид досвіду – новаторський.

Анотація до досвіду

Враховуючи життєвий досвід учнів, їх інтереси, особливості розвитку та комп’ютеризацію суспільства, темою мого досвіду є «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках російської мови з метою активізації навчальної діяльності учнів як засіб підвищення якості уроку».

Використання ІКТ на уроках російської мови дозволяє подати теоретичні та практичні відомості про мову та мовлення на високому та доступному для учнів рівні.

Мета: створення умов для активізації навчальної діяльності учнів за допомогою використання ІКТ на уроках російської мови. Використання ІКТ на уроках російської мови дає можливість учням засвоїти матеріал у вигляді логічних структур , схем, планів, таблиць, ілюстрованих прикладів, що сприяє швидкому та міцному запам’ятовуванню інформації.

Використання ІКТ сприяє збільшенню показника успішності, стимулює бажання самовдосконалюватися, підвищує ступінь впевненості в собі. Завдяки впровадженню ІКТ підвищується інтерес учнів та змінюється їх ставлення до предмету.

Хто і коли вивчав досвід

Досвід узагальнено педагогічною радою ліцею № 89, протокол № 10 від 15.12.2011р.;

Досвід узагальнено методичною радою методичного кабінету Шевченківського району, протокол № 3 від 12.12.2011 р.

У якій формі узагальнено досвідопис.

Ким схвалено досвід:

а) рішенням педагогічної ради навчального закладу;

б) рішенням ради методичного центру управління освіти адміністрації району Харківської міської ради.

Перелік додатків до анотації, що ілюструють досвід - розробки уроків.

Матеріали досвіду зберігаються в методичному центрі управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради.

Заходи щодо впровадження (розповсюдження) досвіду - проведено науково-практичний семінар.

Висновки: досвід Осадчук Оксани Вікторівни з теми «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках російської мови з метою активізації навчальної діяльності учнів як засіб підвищення якості уроку»розповсюджується в Харківському ліцеї № 89, у Шевченківському районі м. Харкова.

Оксана Вікторівна брала участь у професійному конкурсі «Учитель року – 2012».

У 2012 році робота учителя за темою «Методика вивчення безсполучникового складного речення на уроках російської мови. 9 клас» посіла І місце у районному етапі конкурсу педагогічних ідей та технологій та була подана на обласний етап виставки-ярмарку педагогічних ідей та технологій. Учитель працює у творчій групі Харківського ліцею №89 по впровадженню ІКТ. У 2010 р. проведено проблемний стіл для учителів російської мови та літератури ЗНЗ Дзержинського району за темою «Використання елементів проникаючих комп’ютерних технологій на уроках російської мови та літератури».

У 2012/2013 та 2013/2014 навчальних роках учитель має переможців ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН (в секціях «Російська мова» та «Російська література») – ІІ та ІІІ місця.

У 2013 році Осадчук Оксана Вікторівна посіла ІІ місце у районному етапі міського конкурсі інтегрованих уроків «Про мій Харків – моїм учням».

Кiлькiсть переглядiв: 469